محل کار خود را در این سایت ثبت کنید تا در دسترس باشید!                                                info@ir-shops.ir     09191483567

پنل نقشه
راهنمای نقشه
راهنمای مسیر
اطلاعات

نقشه بالای سایت در صفحه اول و صفحه جستجوی مشاغل ظاهر می‌گردد.

نشان‌های روی نقشه: فروشگاه‌ها و شغل‌های معرفی شده در صفحه نخست یا در صفحه نتیجه جستجو بر روی نقشه بالای سایت ظاهر می‌شود. شما می‌توانید با بزرگنمایی نقشه محل دقیق آن مراکز را بیابید همچنین با کلیک کردن روی هر یک اطلاعات راجع به فروشگاه را مشاهده کنید.

 

مجموعه فروشگاه: اگر چند نشان فروشگاه در یک بخش از نقشه متمرکز باشند، یک نشانه به صورت دایره جای آنها را می‌گیرد و تعداد فروشگاه‌های آن منطقه روی دایره درج می‌گردد. با کلیک بر روی این دایره، اطلاعات مراکز زیرمجموعه آن در یک منو ظاهر می‌شود. شما می‌توانید با بزرگنمایی نقشه و یا با دوبار کلیک روی این دایره، محل دقیق هر کدام از فروشگاه‌ها را بیابید.

 

عدم نمایش نقشه: برای اینکه نقشه نمایش داده نشود، روی دکمه «عدم نمایش نقشه در این مرور من» کلیک کنید. با این کار تا وقتی حضور شما در سایت پایان نیافته، نقشه در هر بار بازکردن صفحه دانلود نمی‌شود.

 

بزرگنمایی: برای مشاهده نقشه با جزئیات بیشتر و نزدیکتر به زمین، می‌توانید روی یک جای خالی از نقشه دوبار کلیک کنید. و یا راست کلیک و گزینه بزرگنمایی را انتخاب نمایید و یا از ابزار بزرگنمایی سمت چپ نقشه استفاده نمایید. برای کوچک‌کردن هم می‌توانید از ابزار بزرگنمایی و یا راست کلیک و گزینه کوچکنمایی استفاده کنید.

حرکت نقشه: برای حرکت در نقشه روی آن کلیک کنید و همزمان با نگهداشتن کلید ماوس، ماوس را حرکت دهید. از ابزار جابجایی نقشه گوشه بالا و راست نقشه نیز می‌توانید استفاده نمایید.

 

نقشه ماهواره‌ای: برای نمایش نقشه ماهواره‌ای روی دکمه ماهواره گوشه بالا و چپ نقشه کلیک کنید. برای بازگرداندن نقشه به حالت معمولی روی دکمه نقشه در گوشه بالا و چپ کلیک نمایید.

 

مسیریابی: در این نقشه شما می‌توانید مسیر ماشین‌رو از یک محل تا محل دیگر را بیابید. برای این کار روی یک قسمت از نقشه (اساساً در کنار یک خیابان یا مرکز شهرها) راست کلیک کنید و گزینه تعیین مبدأ را انتخاب کنید. علامت A‌ بر روی نقشه ظاهر می‌شود. حال در بخش دیگری از نقشه راست کلیک کنید و گزینه تعیین مقصد را انتخاب کنید. علامت B‌ روی آن محل ظاهر می‌گردد. پس از چند لحظه در صورت موفقیت آمیز بودن مسیریابی، مسیر بین مبدأ و مقصد آشکار شده و راهنمای پیمودن مسیر در پنل نقشه نمایش داده می‌شود.

 

مسیریابی تا یک فروشگاه/شغل: ابتدا روی نشانه یک شغل کلیک کنید. در کادر ظاهر شده روی علامت "B" کلیک کنید. آن مرکز به عنوان مقصد شما انتخاب می‌شود. حالا محل خود روی نقشه را بیابید و در آنجا راست کلیک کنید و گزینه تعیین مبدأ را انتخاب کنید. با این کار مسیر ماشین‌رو از محل شما تا آن مرکز نمایش داده می‌شود.

 

راهنمای مسیر:با ماشینپیاده
جهت ترسیم مسیر از هر نقطه از نقشه تا مقصد دلخواه می‌توانید از یکی از روش‌های زیر استفاده نمایید:
1- روی یک نشان مرکز شغلی بر روی نقشه کلیک کنید و در کادر باز شده روی دکمه با نماد(B) کلیک کنید. سپس در نقطه دلخواه نقشه راست کلیک کرده و گزینه تعیین مبدأ را کلیک نمایید.
2- روی نقطه دلخواه از نقشه راست کلیک کرده و گزینه تعیین مبدأ را انتخاب نمایید و سپس در نقطه دیگر از نقظه راست کلیک کنید و گزینه تعیین مقصد را انتخاب نمایید.
با انجام یکی از روش‌های فوق مسیر مبدأ تا مقصد برای شما ترسیم شده و اطلاعات مسیر در همین کادر ظاهر می‌شود.
مسيريابي در سايت ir-shops.ir
اطلاعات جغرافیایی:
شما می‌توانید با راست کلیک بر روی یک نقطه از نقشه و انتخاب گزینه اطلاعات جغرافیایی، اطلاعاتی همچون آدرس و طول و عرض جغرافیایی آن نقطه را مشاهده نمایید.

فروشگاه / شغل : هدایای تبلیغاتی

درباره فروشگاه / شغل
تصویر

هدایای تبلیغاتی بهترین روش و همچنین مقرون به صرفه ترین روش برای معرفی شرکت یا شخص می باشد که نام یا برند شرکت بر روی محصولات حک می شود؛ که بیشتر این هدایای تبلیغاتی در نمایشگاه ها و کنفرانس ها اهدا می شود و از توانایی های شما در ذهن کاربران تصویری پایدار ایجاد می کند.

همه ی ما عاشق گرفتن هدیه و تخفیف هستیم و این کار حالمان را خوب می کند. با دادن هدیه تبلیغاتی به سمت افزایش فروش و جذب مشتریان بیشتر برویم. با استفاده از هدایای تبلیغاتیارزان شرکت ها حسن شهرت پیدا می کنند و بر سر زبان ها می افتند.

تأثیر هدایای تبلیغاتی در بازاریابی

هدایای تبلیغاتی یکی از روش های برندینگ در ایران است که تأثیر به سزایی در معرفی برند دارد. در دنیای امروزی برای زنده ماندن در دنیای تجارت به یک استراتژی خوب نیاز دارید. هدایای تبلیغاتی یکی از بهترین استراتژی ها برای افزایش آگاهی از برند در بازار است. به واقع این روش برای مدت های طولانی می تواند یک روش بازاریابی مقرون به صرفه باشد. معمولا برای دست یابی به نتایج بهتر اکثر بازاریابان از هدیه تبلیغاتی مارک دار استفاده می کنند تا گیرندگان بتوانند این هدایا را ماه ها استفاده کنند و مشتریان را با کسب و کار خود درگیر کنند.

از آنجایی که مهم‌ترین وظیفه کسب و کارها جلب توجه مشتریان است تا بتوانند نظر آن ها را به سمت خدمات و محصولات خود جلب کنند. به همین علت یکی از راه های اثربخش و ماندگار در جلب توجه مشتریان ارائه هدیه های جذاب و خوب به مشتریان است. تبلیغات تلویزیونی و بنرها فقط برای چند لحظه است و به زودی از جلو چشم بیننده پاک می‌شود ولی هدایای تبلیغاتی مدت ها نگه داری می شود.

شرکت ها یا افراد می توانند انواع هدایای تبلیغاتی و بازاریابی را با چاپ و یا حک نام شرکت، لوگو، شعار و جزئیات تماس آن هدیه را سفارشی و اختصاصی نمایند. به این ترتیب این هدایا به بیلبوردهای سیاری تبدیل می شوند که در هر نقطه ایی که مخاطب شما قرار دارد می تواند شرکت یا محصولات شما را تبلیغ کند.

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی

امروزه بازاریابان به دنبال هدایایی می گردند که جزء نیاز روزانه گیرندگان باشد. ولی بازاریابان خلاق علاوه بر پر کاربرد بودن به دنبال کیفیت و منحصر به فرد بودن نیز هستند. مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی در تجارت و کسب و کار شما عبارتند از:

بازاریابی مؤثر و ارزان
شناخت سریع برند چون مشتریان با دیدن برند محصولات و سرویس های شما را به یاد می آورند.
در معرض دید بودن برند برای مدت طولانی در نقش کارت ویزیت شما عمل می کند که با این راه تجارت خود را به مشتریان خود معرفی می کنید.
وفاداری مشتری که اگر هدیه تبلیغاتی با کیفیت باشد دلیل محکمی برای داشتن محصول با کیفیت است.
هدایای تبلیغاتی ایجاد تنوع می‌کند دیگر کارت های ویزیت و فعالیت های تکراری منسوخ شده است.
هدایای تبلیغاتی ارزان می تواند با سرمایه گذاری کم سودمند باشد مثل دادن یک خودکار تبلیغاتی یا یک لیوان
دادن هدیه تبلیغاتی کارآمد و با کیفیت به پرسنل روحیه را افزایش می‌دهد و باعث بازدهی بیشتر می شود.
هدایای تبلیغاتی قبل از فروش

بعضی از شرکت ها یا افراد وقتی خدمت یا محصولی جدید را روانه بازار می کنند نمونه ای از آن محصولات را در به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. اهدای هدایای تبلیغاتی و بازاریابی قبل از فروش بسیار روشی کارآمد و سودمند است و شامل همه نوع محصول و خدمات می شود و اگر مشتری از محصول یا خدمت راضی بود می تواند خرید و مصرف را تکرار کند. در بعضی از فروشگاه ها بسته هایی رایگان از محصول را به عنوان هدیه به مشتریان خود می دهند. مثلاً شرکت آمازون بسته های رایگان کتاب های پر فروش را در اختیار خوانندگان قرار می دهد تجربه نشان داده که بیشتر افراد تمایل به خرید مجموعه هایی دیگر از این نمونه ها شده اند.

هدایای تبلیغاتی خاص

پیدا کردن هدایای تبلیغاتی متناسب با نیاز مشتری همیشه کاری آسانی نیست. با توجه به این که بیشتر افراد به هدایای معمولی و عام بیشتر نظر دارند هدایای تبلیغاتی خاص کمتر مور توجه قرار می گیرد. در صورتی که تأثیرگذاری و اثر بخشی این نوع هدایا بیشتر است. هدایای تبلیغاتی خاص معمولاً لوکس و نفیس بوده و دارای ارزش مادی و معنوی بالایی هستند هدایایی که بتواند به عنوان هدیه بازاریابی خاص معرفی شود مخصوص افرادی است که می خواهند استراتژی متفاوتی را انتخاب کنند این دسته از محصولات به زودی فراموش نخواهند شد.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه

همیشه نیازی نیست هدیه شما نفیس و گران باشد. هدایای تبلیغاتی خلاقانه حتی با هزینه کم هم می تواند تأثیرگذار باشد. مهم‌ترین اصل در میزان اثربخشی هدایای تبلیغاتی نوع انتخاب شما است و اصراری برای استفاده از هدایای تبلیغاتی نفیس با ارزش مادی بالا وجود ندارد.

انتخاب درست هدیه تبلیغاتی، تأثیر فوق العاده ای در راستای برندینگ کالا یا شرکت می گذارد. با هدایای تبلیغاتیخلاقانه و نوآورانه در هنگام عرضه یک محصول یا خدمات جدید موفقیت و افزایش فروش آن کالا یا خدمات را تقویت نمایید زیرا هدایا توجه عمومی را جذب می کنند و به معرفی جنبه های جدید کسب و کار شما کمک می کنند.

تاثیر هدایای تبلیغاتی در کسب و کار

یکی از قدیمی ترین روش های بازاریابی تهیه محصولاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی و حک کردن لوگو یا نام شرکت یا فرد بر روی محصولات است که یکی از بهترین روش های ماندگاری برند در ذهن مشتری است. در هنگام تهیه هدیه تبلیغاتی در عرصه ی کسب و کار باید نکاتی را مد نظر بگیریم از جمله این نکات عبارت‌اند از:

هدیه تبلیغاتی مفید و قابل‌استفاده باشد و افراد آن را نگه دارند و از آن استفاده کنند در نمایشگاه ها بیشتر شرکت ها و کسب و کارها هدایای خود را ارائه می دهند اینکه آن هدیه یک کالای لوکس یا یک خودکار باشد تقریباً ریسک یکسانی دارد بعضی هدیه ها ممکن است کوتاه مدت مثل یک لیوان نوشیدنی در یک نمایشگاه باشد و یا بلند مدت برای مشتریان ثابت باشد.
به خدمت یا محصول مربوط به کسب و کار شما مربوط باشد اینکه هدایای تبلیغاتی شما مربوط به محصول تبلیغی شما باشد امری بسیار مهم است مثلاً اگر متخصص زیبایی هستید بر روی یکی از محصولات زیبایی لوگو خود را بزنید یا مثلاً برای شرکت های مواد غذایی ظرف نوشیدنی می تواند جزء هدایای تبلیغاتی باشد ولی اگر هدیه ربطی به محصول تبلیغی شما نداشته باشد چندان مؤثر واقع نمی شود.
در نهایت محصول و کسب و کار شما را به خوبی نشان دهد همیشه نیاز به دادن هدیه بلند مدت نیست همین که هدیه شما به خوبی معرف شرکت یا محصول شما باشد موفقیت آمیز است و از دادن هدیه های معیوب و ناکار آمد خودداری کنید چون تصویر گیرنده نسبت به شما را مخرب می کند.

شماره تلفن: 
66931328-66931329
ساعت کاری: 
از 9 صبح تا 18 شب هر روز
آدرس: 
میدان توحید -خیابان فرصت شیرازی-تقاطع اسکندری -پلاک 55 - واحد 2
مالک فروشگاه / صاحب خدمت: 
نما پرچم
آدرس ایمیل: 
ارسال ایمیل
آدرس وب: 

http://namaparcham.ir

موقعيت فروشگاه روي نقشه: 
35.702370,51.380675
35.702370x51.380675:17
دقت موقعیت جغرافیایی: 
دقت کافی دارد

برنامه رسمی بامیلو در تلگرام

 

توقف فعالیت

این سایت با سیستم مدیریت محتوای هوشمند فعالیت می‌کند و ثبت مشاغل و معرفی محصولات کاملاً رایگان می‌باشد.
اطلاعات ثبت شده در سایت به منزله تأیید از طرف سایت نبوده و صرفاً معرفی مشاغل مد نظر بوده است. قبل از ارتباط با صاحبان مشاغل معرفی شده با تماس یا مراجعه حضوری از صحت اطلاعات اطمینان حاصل نمایید.

از پرداخت یا واریز هر گونه وجهی در سایت خودداری گردد.

ورود کاربر